VEM HAR ANDREAS WIJKS AUTOFRAF!? VEM HAR KRAMAT ANDRÉ ZUNIGA!?

Bloggade inte igår  för hade inte tid elelr lust just då :) Men har vart aaaskul på blogawards :)  
var där typ skiiittidigt först och vänta vid scenen på Ulrik i typ 2 och en halvtimme! Sen sjöng han.. Jag typ dooog :') Han är så duktig! Sen efter det så sprang vi runt och typ åt mat och allt vad vi gjorde. Efter Ulrik var det Jedwards som skulle uppträda men vi såg typ inte så mycket för dom hade spärrat av vägen fram till scenen för att det var så mycket folk. Så Då ställer jag, antonia och carolina oss i en kö för att fixa håret gratis, men då ringer Jessica och säger att Andre Zuniga som var med och sökte till Idol var på Max!! Så vi typ sprang dit snabbare än blixten och där var han! :D Jag fick autograf och en kram! Shit så snygg han är. Sen sprang vi iallfall tillbaka till scenen igen för då var de FEST HOS MANGE! ASBRA! Var såhäääär nära på att få deras nya låt(och gammla) på skiva med signering på men precis när det var typ vår tur så gick dom för dom "orkade inte mer"! :(
Men Sen vare iallafall Mohombi ocksååå. Sen fick man ju Andreas Wiks autograf på min arm och på papper! :D
Juste, glömde säga vilka jag var där emd. Jag var iallafall där med Jessica, Antonia, Carro, Agnes, Tova, Kakan, Erik och sen träffade vi Sandra, Sandra och en massa andra där också.
Och sen så sov Antonia, Jessica och Carolina hära Inatt. Men måste städa och plugga nu.
Hejdå för mig jag har haft världens bestishestis helg. Nu, bilder.

Andrés och Andreas autografer. 
Bild på André (y).
Dålig bild på Jedwaards.
Andreas Wijk!
Mohombiii.
Ni får Vidoes i ett annat inlägg! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0