Duuh

Hej alla. Vet att jag inte bloggade något igår, men när jag kom hem från skolan så hade jag bara en timme på mig för at packa, hämta grejer hos pappa och typ äta. Sen skulle vi ta bussen mot brommaplan och sen tåget till Slussen.
Och där var båten. Igår så firade vi min farfarsbror som fyllde 90 där på båten. Vi typ åt mat och så. Och sen på kvällen så var jag typ fett hajp så jag och några fler skulle gå och kolla vad som typ "hände" på båten på kvällen. Jaa..
Panchis-disco/allsång var det vi hittade först. (98% av alla som var på den båten var över 65. Utan att överdriva) Sen gick vi vidare och då var det nån, eller fest kan man ju absolut inte kalla det men typ ett "disco fär äldre!" Haha, nej men de var jätte kul :) Jag och dom andra typ hoppade upp och dansade på ett minimalt dansgolv ^^.
Idag har vi badat på båten, ätit buffe´ och firat min mormor som fyller 81 idag :)
Gick inte heller i skolan idag då. Men imorgon blire som vanligt. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0