Same shit, different boy.

Hej :) 
Idag är det söndag och på söndagar måste man alltid göra saker. Så är det bara. Jag har typ fixat mammas gammla cykel så nu kan jag äntligen cykla på den! :D den är jeettee fiin.. :) Rosa och grejer.
Sen har jag pantat också. Jag har bestämt att jag ska bli rik på att panta, så jag ska börja panta fett ofta. Sen ska jag spara alla mina pantpengar och aldrig röra dom.. :3 Mihihiih.. Idag ska vi också sälja min stora och onödiga säng hemma hos pappa! :) Vi hade lagt ut en annons på blocket och nu är det någon som vill köpa den! Sweet. 
Men angående igår så vare aschill! Vi typ kollade på WNBA matcher, kollade på någon dokumentärfilm om ett basketlag, tjockade i oss chips och sånt som man ska göra liksom :) Dom som var där var: Alla i laget, Emma, Erik och Eriks rumskompis som kom efter ett tag som heter Christian.
Yes, nertryckta låg hela högen i Eriks soffa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0