Mitt rum är inte ett råtthål längre :')

Haha usch vad mitt rum var smutsigt! Men nu har jag dammsugit, dammtorkat och plockat undan lite olika saker. 
Så nu är det fiiint. Sen så har jag gått och pantat också! Ska börja med att panta jätteofta så jag får pengar :3 För cirkus 1 månad sen tänkte jag samma sak men jag orkade inte gå och panta en endaste gång^^.
Har också börjat fundera på hur jag ska göra om mitt rum här hemma hos pappa för jag kom på att jag fick ju i julklapp förra året att få göra om mitt rum hur jag ville! Så tänkte göra de inom närmaste tiden tror jag. Vi la förresten ut min nuvarande säng på blocket idag för den ska säljas! Här har ni massa grejer jag vill ha till mitt rum! ↓ Vill ha färgerna Svart, vitt och rött. Har kollat på Ikea och Mio hittills. 
'
Sen måste jag tappetsera/måla om också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0