Jag är blöt.

Chachaa. Är hemma från skolan nu. Var tvungen att gå hem i reeegn! :( Weeäh. Men tog iallfall skolfoto idag, fyfan asso.. Fick se mitt ensamfoto och ser så ful ut! Och i våra skolkataloger så är det först bild på klassen, och sen när man vänder på samma sida så är alla ensambilder med också! -.- Man ba yey.. Men ajaaaa, bara ett kort så. 
Och min data har typ fått nått virus också! Man kan inte skriva statusar på facebook, eller kommentera bilder eller andras statusar, sen kan jag inte öppna mina mail i hotmailen och så ser bilderna helt cepe ut när man kollar på facebook. Jobbig situation :(
Supertuff brud med supertuffa solisar i skolan idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0