I have a pretty damn bad behavior..

MsSophie om snart är det ju min födelsedag..: hoppas du får något fint :)

/MsSophie

Svar: Tack!

Michelle om snart är det ju min födelsedag..:
jag vill också ha den jackan :D<33

Svar: Haha asmysigt ju! :3<33
Antonia om Vad tycker ni?:
snebena tycker jag :)
PÖÖÖÖSS! <3<3<3

Svar:
Okej! :) Pusseen :*<3<3

Tovis :D om Vad tycker ni?:
Mittbena :D

Svar: Hm, ska nog växla mellan dom 2 isåfall! :)

Bello om Vad tycker ni?:
Mke svååårt val!!! Du e snögg i båda hhöhöhöö.. Men, mittbena ser typ mer vuxet ut,er moget, snebena är med typ chillmode :D nåttt sånt.. Ja tkr du borde variera lite :D va du knr för liksom hehe

Svar: Haha chillmoode! Men jag kör nog på variation, som du sa! :D

kakanns om Elin Rindemar:
WOOP WOOOOOOOP! HEEEEEEEJA 7AAAAAA! VI VAAAAAAAAANN :DD<3333

Svar: MEN VI KOMMER VINNA FOTBOLLS DAN SÅ TA DIG DÄR BAK KAKAA! B)<333

becca<3:) om Tiotusen meter upp i luften känns ju allt så bra:
Hej ! saknar dig som fan ! jag tror jag ska hälsa på snart :) puss på dig ... LOVE U <33

Svar: Hej Becca! Saknar dig med! Det låter super :) Puss gulle! ;* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0