I got a fato' finger

Heeey folk. Jag och Donja chillar galet på mitt rum. Är lite tröttis. Vi har typ haft kul.. :D Mihihihi.. Haha nejra, men kul har vi haft. Imorgon/idag har jag inte riktigt nån aning om vad som händer.
Men idag på träningen så fick jag bollen på fingret och då är så jävla irriteerande när man får det! -.----> Man får ett stort tjock finger som bara är i vägen och gör ont. Jag kan inte skriva med det eller nått, sjukt irriterande faktiskt.
163 bror, 163.
HAHA, fuling.
Min söta import Donja.
Hahaha.. Asso kolla mitt ringfinger. Ni ska bara veta hur mycket ivägen det är! :p

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Nemen tackar hörru! Länge sen vi kommenterade haha :D

2011-09-03 @ 12:57:17
URL: http://emzzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0