Fett semst!

Guuud. klassen kom 3a på idrottsdagen! Fett dåligt! :(
Men jag behövde iallafall inte göra 4a grejer utan bara 3 så det kändes lite bättre.. :3
Men jag gjorde iallafall 800 m, stafett och stötakula. 800 m gick braaa. kom först av alla tjejor och 3a om man ränkar med killar och tjejer. Staffeten gick inte sååå bra. då vare jag plus 3 andra som sprang också. Man springer liksom 100 m var och ger sen över 'pinnnen'. Att stöta kula gick också bra. fick bäst av tjejerna i sjuan och nästbäst i hela sjuan om man räknar med killarna också. grr, hatar verkligen att killar alltid ska vara så mycket snabbare och starkare! :( Eller de är ju inte alltid så men oftast liksooom.
Efter när allt var slut så drog jag, Jessica, Kakan, Sanna, Alice, Alice och jonna till donken och åt lunch. Börjar typ gilla donken! Gud, hatade det förut.. Men kl 5 blire träning och fram tills dess så ska jag typ sova? Haha är aaastrött.

Haha fuling :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0