Wich you cold teach me how to doggey

Hallo! :)
Vaknade av av en irriterande hemtelefon ringde typ etthundrasextiofjorton gånger -.- Inte chill.
Jag har typ bara kollat på tv och ätit frukost hittils idag. Ska nog inte göra nått idag, låter det rulla på bara.
Förresten så har jag fått hem ett sånt där supercoolt cola glas från M'cdonals! Jag och michelle satt där och åt varsin glass, och då ser vi ett oöppnat sånt där glass bara stå på ett bord, så jag tog de :) det var ju typ ingen som ville ha det såååå.. A.
Men nu ska jag måla mina naglar! Ni får se hur det blev sen :*

Här är dom!↓

Sjävla muffinkakan smakade ganska bra, men frosting smakade waaay to much butter!
Michelles är den till vänster och min den till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0