tjugoniondejulitvatusenelva.

Tjäääna. Sitter och bloggar med mig själv. Chattar ocksa med Fredrik tönt sjöman pa facebook. Jag vet att du läser det här Fredriik :D HA. Men vi kom väll hem typ halv 11 fran Tropical Island. Det var fett chiiill 8) Vet att jag sa att ni skulle fa bilder idag men orkar verkligen inte lägga upp nu.
Och sen kom jag och tänka pa idag, guud vad tiden gar fort! :( Sommarlovet är ju snart slut! Aker till Köping m en vecka och efter är det ju typ skola! Weäääh :'(

my bro :)

Kommentarer
Postat av: bellaBob

Hej! Jo jag har gjort en ny design på min blogg,och jag skulle vilja veta vad du tycker om den? Tack i förhand! <3

2011-08-03 @ 13:43:18
URL: http://bellowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0