Mr bigfail

Morniiiing :D Igentligen skulle vi åkt för typ 20 min sen men mammas mobil typ tog livet av sig så det blev värsta kronglet "/ Men hon fick låna Jörgens jobbmobil så det är lugnt. Men vi åker väll snart hoppas jag. Eller inte för att jag ser fram emot 8 timmarsbilresa..
Haha här ska ni få höra nått sorligt.. Jag mamma och Jörgen åkte in till Vällingby igår för att vi skulle växla pengar mot Euro. Själv Växlade jag in 300 kr mot 35 Euro. Och giiiissa vad man kommer på sen! Man har inte ens Euro i Tyskland -.---->. Man har typ 'Tyska mark'. Greeeat liksom! Men det är väll bara att växla igen. Men ändå, stor fail. Ska försöka hålla Bloggen så upptaderad som möjligt när jag är borta, Puss hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0