Hahaha.. :')


Uuuusch! Mamma var och hämtade våra pass idag.. Det till vänster är ju de som togs för ungefär 5 år sen, och då var jag alltså 8. Och till höger ser ni det som togs för några dar sedan..

Och detta är så tragiskt så de inte är sant! Den till vänster är det jag skrev för 5 år sedan och den till höger den nya.. Jag menar, jag skrev ju banne mig finare då än vad jag gör nu! :P



Nu sitter jag här och bara chillar galet. Idag har jag verkligen gjort absolut ingenting. Men det kan ju vara skönt ibland sådär. men det var allt, PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Michelle

Nää du såg ju inte så konstig ut :D <333

2011-07-14 @ 21:13:33
URL: http://onlymichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0