Dumma kompicerade tunnelbanor.. -.-'

Hejhej igen. Sitter här pa Hotellet och tycker synd om mina fötter.. Nä, men som sagt sa har vi ju vart i mitten (Det är som stan hemma) och när vi skulle aka hem sa typ akte vi vilse och fick ga i typ evigheter. Sen vet jag inte hur manga ganger vi akte fel med tunnelbanan! Pjuhu. Men vi kom hem tillslut.
Vi har typ kollat pa olika saker, köpt kläder och ätit mat. Jag köpte en bikini-underdel. Hittade ingen passande överdel sa det far jag väll ta en annan gang. Men ni kan nog fa bilder imorgon för jag laddar över dom ikväll! :)

Imorgon ska vi till ett ställe som heter Tropical Island. Det är typ som ett vattenland där det finns riktiga sandstränder och massa andra grejer. Inomhus alltsa.


Hit ska vi imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0