Chaaa

Nu har jag bytt blooogg :)
Det blev Elinrindemar för det blir enklast så. Men just nu sitter jag här med Michelle, vi har vart i vällingby och jag har köpt ett par byxor och ett linne. Men det var väll de. Hon ska sova hos miiigg.


PS: Jag vet att det står www.rinder.blogg.se på headern med den är bara tillfällig så ;)

Nu, bilder :)


yummi :D

hahah Michelle :D


Detta är ett kakfat, Michelle sa att man kunde andvända de som smyckesgrej, men jag tyckte att det passade bättre som paraply :D

heeeej snyggingar.

Lika vackra som vanligt :)
4


Såhär snygg är Michelle 8)


Kommentarer
Postat av: tobbe lundvall

Fett söta ni är på bilderna<3 Elin saknar dey vi måste ses fan!!!

2011-07-12 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0