It's going to be a situation, and you better belive me

Hallo. Har tagit mig själv på en väldigt spännande tur i duschen! :) Eller så spännande var den kanske inte.. 
Men iallafall! Måste bara berätta att den 9/11 2011 kommer jag och några andra sjuor i Raoulwallenbergskolan göra bort oss rejält :) För vi ska ju göra det här projectet som vi nu har jobbat med i två dar. Grejen är ju bara den att det här var vår sista dag att skriva färdigt berättelsen och måla vår ö som vi ska visa upp på Amerikanska ambasaden den dagen, och vi är inte klara! haha och då menar jag verkligen inte klara. Vi kommer bara stå där som fån inför massa folk och vidoekameror och göra bort oss. Och såklart så ska dom ju sända detta på kanal 2 (om jag inte minns fel) också. HAHA gud vad kul vi kommer ha :')
Hahaha, visst e den fiiin!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0