-Ipma,pimpa,pumpa,dumpa tack&hej, nästa tjej!

chaaa. drog ut cirkus 8 mot sundbyskolan med jacob, adam, oliver och jessica. Det var typ lite scary för det kom typ 2 kvinnor när jag var där med jacob (vi 2 var där först) och fågade om nån av oss hade mobil. då sa jag ja. Då ville dom låna den för dom misstänkte att det pågick en misshandling i ett av husen där vid sundby.. så dom skulle ringa 112 med min mobil. Vilket dom fick. Då gick jag och Jacob till huset och stog utanför. Då kunde man höra hur han slog  henne (en man och hans fru typ) och hur hon skrek och massa sånt.. Sen kom polisen och ambulans och grejer! Och då hade resten hunnit kommit dit också. Men sen gick vi typ bara runt lite, knackade på Anton men han var ute och cykla..^^
Sen ramlade jag när jag gick baklänges.. :( Fick ont i mina heender!
Sitter iallafall med min mamma nu och kollar på truetalent.

Haha tönt jag är :') Men tänkte faktisk tpå bloggen när jag tog den här bilden ;)

Jag och Jacob i sundby.


Kommentarer
Postat av: Linnea :D

Det var mina grannar va?? :/ <3

2011-08-28 @ 11:07:11
URL: http://nittinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0