That's just a beautiful thing

Tjenis penis sixten blixten. Kom  hem från skolan för en stund sen. Det är fett chiiill, jag och en annan kille i min klass har blivit uttagna till att göra ett project om fred, och från kl 12 till typ halv 4 (man kan gå tidigare om man måste, som jag gjorde idag) och man gör typ ingenting! eller vi typ rita en egen ö och komma på en låttsas person.. Men jag slipper alla lektioner! Och dom filmar typ allt man gör, och den filmen kommer dom visa på amerikanska ambassaden i stan sen! :o och vi ska typ också dit och läsa upp nån historia som vi ska skriva.. fett läskigt ju.
Men måste fixa grejorna till träningen nu! Bye.
(Var tvungen att ta kort med webcamen på mobilens bilder för dte gick inte att ladda upp.. :P)

Vår fina ö. Som knappt syns..

Kameran som filmade oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0