När en tjej säger va, är det inte för att hon inte hörde dig. utan för att ge dig en andra chans att ändra det du sa.

Heeyo! Kom typ hem precis från Vällingby. Fast innan jag var där så var jag i Vinsta på nån outlett som Donja och henne syster visade mig! Där köpte jag ett par örhängen och en tröja. Sen så skulle jag köpa ett par Jeans i vällingby som finns på H&M, men jag hittade dom inte! :( Då förstördes mitt shoppinghumör för jag ville faktiskt ha dom byxorna.. Men hittade ändå inte så mycket annat.

Tröja från outletten: 50 kr.

örhängen från outletten: 5 (!) kr.

Kommentarer
Postat av: Daniela

var där oxå för någon dag sen. ville ha smycken men allt var helt sönder så köpte en tröja istället för typ 50kr :P

2011-08-29 @ 16:59:05
URL: http://danielacastro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0